Dyrektor
Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie
ogłasza nabór na stanowisko
Specjalista ds. pozyskiwania funduszy
- Wymagania
- wykształcenie wyższe specjalistyczne
- znajomość źródeł pozyskiwania dotacji, darowizn i sponsoringu;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, MS Word, MS Outlook;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- dokładność, rzetelność, skrupulatność;
- bardzo dobre umiejętności interpersonalne
- znajomość zagadnień finansowo – księgowych przydatnych pod kątem rozliczania i możliwości wykorzystywania środków w projektach współfinansowanych z programów UE;
- znajomość wytycznych obowiązujących przy realizacji projektów współfinansowanych z EFRR, w tym RPO WŚ
- Mile widziane
- doświadczenie w pracy związanej z muzealnictwem lub instytucjami kultury
- znajomość podstaw marketingu i zasad sponsoringu;
- doświadczenie w pracy w instytucji sektora publicznego.
- Oferujemy:
- Umowa o pracę na pełen etat
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie
- Pakiet świadczeń socjalnych
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- monitorowanie możliwości pozyskiwania dotacji, darowizn i sponsoringu na działalność Muzeum ze źródeł publicznych i niepublicznych w Polsce i za granicą;
- współpraca z innymi działami Muzeum w zakresie identyfikacji możliwości pozyskania dofinansowania;
- koordynowanie procesu związanego z formalną stroną pozyskiwania dofinansowań, w tym przygotowania wniosków o dofinansowanie ze źródeł krajowych i zagranicznych we współpracy z działami merytorycznymi i finansowym;
- udział w pozyskiwaniu dofinansowania ze sponsoringu i darowizn, w tym: przygotowywanie ofert oraz udział w realizacji świadczeń sponsorskich.
- Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV) z dołączoną klauzulą o ochronie danych osobowych
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia).
- Wymagane dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres : sekretariat@muzeumciechanow.pl lub składać osobiście w siedzibie Muzeum ul. Warszawska 61 a, 06-400 Ciechanów, w godzinach 8-16, w terminie od 19.01.2022 r. do 26.01.2022 r., w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko Specjalisty ds. pozyskiwania funduszy
- Dokumenty, które wpłyną po określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie: muzeumciechanow.pl
- CV kandydata powinno być opatrzone klauzulą
Wyrażam zgodę, aby moje dane osobowe zostały wprowadzone do bazy danych Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie i były przetwarzane w celach związanych z naborem pracowników, na podstawie art. 6 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Muzeum zastrzega sobie prawo do bezpośredniego kontaktowania się z wybranymi kandydatami spośród przekazanych zgłoszeń.
Kwestionariusz do pobrania:
Informacja o wynikach naboru na stanowisko
Specjalisty ds. pozyskiwania funduszy
w Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie:
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Jacek Ryziński.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
O wyborze zdecydowały wyniki rozmowy kwalifikacyjnej. Komisja pozytywnie oceniła cechy osobowości kandydata. Cechy charakteru i doświadczenie zawodowe wskazują na sprawną i skuteczną realizację powierzonych zadań na danym stanowisku. Pan Jacek spełnia wszystkie wymagania zawarte w ofercie pracy.